diumenge, 15 de juny de 2008

Barraques de Reus!

Si fos una persona normal ara estaria estirat al llit, o assentat a la cadira pensant en temps remots, tot escoltant música d'aquesta depre com Dido, Norah Jones, Maná, James Blunt, Sopa de Cabra, etc. Però no! No sóc normal. XD

I és que s'acosten les barraques de Reus....!!!!! Aquests ganxets si que en saben, de fer festa! El programa és aquest:

Divendres:

Pegatina: rumba , música de revetlla
Fundación Toni Manero: Barreja de gèneres i ritmes de gran qualitat

Dissabte:

Pepet i Marieta: combinació entre música i teatre amb el pretext de la musica Popular
Ska Reggae Ensemble: Versions dels grans clàssics de l’ska (Calipso, Kortatu, Madness…)

Diumenge:

Laments of Silence : Reusencs metal- guanyadors 2 Premi Reus
Barricada: 25 anys d’escenaris, rock de Pamplona.

Dilluns:

Gertrudis: Rumba i mestissatge garriguenc
The Pinker Tones: Duet musical de Bcn mister Fúria i el Professor Manso juguem amb les seves psicodèlies, nº 1 al japó i eeuu.
Frank O’lee Sons – la formació de l’Espluga ens acompanyarà fins a l'Esmorzar durant la revetlla de Sant Joan amb les seves versions des dels Pets fins a Fito i los Filipaldis.




Bé, aquí uns deixo uns vídeos per anar fent boca:

La Pegatina


Fundación Toni Manero


Pepet i Marieta


Barricada





Ah, i si, ahir van fer un concert d'Extremoduro a Reus... i jo sense saber-ho!!!!! >< Aquests de Reus si que s'ho munten bé!


Doncs això, qui vulgui acompanyar-me al concert del dissabte (pepet i marieta + ska ensemble), que m'ho digui. Ja hi ha ganes de concerts! Al de divendres (al que m'agradaria més anar) no puc perquè sóc a Barcelona, però el dissabte si! Tots a Reus!

1 comentari:

Assur ha dit...

ja et val jusma, no has penjat res de the pinker tones xDDD
jo m'ho vaig passr be ... l'any q b ja se que fare/m ?