dissabte, 5 de juliol de 2008

Deliris estiuencs

Després de desistir de buscar feina i acceptar que em passaré molts dies avorridíssim, em trobo amb moments en què no sé què fer. La gent se'n va de vacances a països exòtics i jo... em quedo a Tarragona. Que no dic que estigui malament eh? M'encanta Tarragona. Però per passar un dia sencer, allò que dius... què fem avui? Anar de botigues? Anar a prendre un gelat? Anar a veure exposicions sobre la brossa del carrer (vegi's l'exposició actual de La Caixa)? Mirar les obres, com els jubilats? Donar un passeig pel Serrallo, les platges, la Part Alta...? Sincerament, Tarragona està molt bé, però per plantejar-te un dia sencer allò que no saps què fer... el millor és agafar la renfe i cap a Barcelona.

Em passo els dies a la platja i a casa, davant de l'ordinador. Per matar el temps ara jugo al Pokémon (l'amarillo, que encara no hi havia jugat...), i me l'estic a punt d'acabar. Llibres? Fa poc em vaig acabar l'últim de Harry Potter (molt previsible el final, per cert) i em queda el de "Tv3 a traïció", però amb els assaigs ja se sap... són lents de llegir. M'he de comprar un altre llibre per llegir, però no sé quin.

Així que m'espera, fins que no arribin els concerts i les festes, un estiu prenent el sol, davant de l'ordinador, menjant gelat, fent l'exercici mínim de la bici estàtica i entre pàgines de bons llibres (esperem que siguin bons...). Quin avorriment, no? Això durant quasi un mes...

Bé, sempre em quedarà el "consol" (sóc mala persona) que hi ha gent que viu pitjor que jo...




... a no ser que algú proposi alguna activitat complementària. ^^ XD