dimecres, 24 de desembre de 2008

No tornaran moments que enyoro...

Res, de sobte ha sonat aquesta cançó al reproductor, amb aquest començament tan característic... No me n'he pogut estar, de fer una entrada sobre cap d'any...



No faré el típic balanç (encara queden sis dies! i tampoc el penso fer perquè és una collonada d'adolescència...). Només vull deixar constància del temps que passa, amb el seu pas inexorable. És una llàstima que no poguem aturar el temps durant un sol instant. Em recorda a aquell episodi de l'Arare on el Doctor Slump aturava el temps amb un rellotge i feia marranades com aixecar les faldilles de la senyoreta Yamabuki, però al final es veia com ell es feia cada cop més vell i els altres seguien igual, i moria. O SIGUI, ens estan avisant (ja per si de cas) que això d'aturar el temps és dolent per a nosaltres, i que hem d'aprendre la lliçó.

Ara és quan jo dic que el temps aturat jo l'hauria aprofitat molt millor. M'hagués follat a tot ésser vivent i hagués deixat en calçotets a qualsevol personalitat que fes un acte en públic. I tant bé com m'ho hauria passat!

Queda dit.

1 comentari:

Seyker ha dit...

T'haguessis follat a tot esser vivent? xD