diumenge, 30 de maig de 2010

Per un cop, deixeu el tabac dels collons

Sorprenentment, els darrers dies m'he pogut adonar de la gran quantitat de gent que encara avui dia s'empassa el fum del tabac voluntàriament. A cada carrer (no menteixo) em trobo una fumerada que va dirigida al meu nas sense que jo ho hagi pas demanat. Diuen els fumadors que relegar-los al carrer és injust, que tenen dret a fumar en els establiments públics. La "nova" llei, doncs, intentava ser un punt intermig entre els que no volem ni veure'ls i els que no poden deixar-ho. Ara bé, segueix sent injust, ja que de la mateixa manera que tinc el dret a queixar-me sobre les males olors o els fums de la Petroquímica hauria de poder cridar en contra dels fumadors (i tindre un exèrcit de no-fumadors al meu darrere).

Avui és el dia 31 de maig, dia mundial sense tabac. Ni drums, ni cigarretes, ni cigars, ni porros. Deixeu-nos almenys un dia en pau!

2 comentaris:

Albert B. i R. ha dit...

Com en tot, amb el tema del tabac s'ha pretès acontentar a tothom i ha sortit un nyap. Als espais tancats hauria d'estar prohibit. Tothom, tb qui fuma, sap que és perjudicial per a la salut. Per tant, els que no fumem no tenim la culpa de rebre el verí dels altres. A altres llocs, com Itàlia, es fa així i no passa res.

Gerard ha dit...

L'altre dia deien que a partir de 2011 s'ha acabat el fum en llocs públics. Tant de bo sigui així, però tots ens sabem la cantarella de memòria.